Coachingspraktijk Sharita
Kleine dingen brengen groot geluk!

Healy

Alle cellen in je lichaam hebben energiefrequenties. Heb je je gestoten, hoofdpijn, ben je bang of wat dan ook dan verandert de frequentie in je lichaam. Met frequentietherapie kan je je lichaam weer ‘resetten’. Cellen herinneren zich weer hun oorspronkelijke frequentie en komen weer in harmonie.

Healy is bioresonantie therapie, maar dan voor thuisgebruik. Een betaalbaar apparaatje van 5x5cm. Healy communiceert met jouw lichaam en meet uit welke frequenties op dat moment nodig zijn en deze ontvang je dan ook.

Daarnaast is Healy een medisch erkend apparaat voor frequentietherapie. Voor de behandeling van chronische pijn, skeletpijn, migraine, fibromyalgie en voor de ondersteunende behandeling van psychische aandoeningen zoals depressie, angst en bijbehorende slaapstoornissen.

Je kunt de Healy gebruiken voor je hele gezin, je huisdieren en je klanten.

De Healy is er in 4 versies, van uitgebreid tot mega uitgebreid. Ze heten Healy Gold, Healy Holistic Health, Healy Holistic Health Plus en Healy Resonance.

De Healy kan je ondersteunen bij:

– pijn/psyche
– slapen
– stress op je werk en thuis
– leren
– fitness
– mentaal evenwicht
– organen
– hormonen en menopauze
– meridianen
– chakra's
– beschermingsprogramma's (elektrosmog, geopathie, planeten)

Je hoeft niet ziek te zijn om de Healy te gebruiken. Het kan de kwaliteit van je privé en werkende leven op veel niveaus verbeteren.

Tijdens de coaching sessie kunnen we de Healy inzetten, als je dit graag zou willen, dit is dan bij de prijs van de coaching sessie inbegrepen.

Wil je alleen gebruik maken van de Healy, dan kun je hier een afspraak voor maken. Ik hanteer dan een ander tarief.